perjantai 1. heinäkuuta 2016

Massahahmot



Yksi päivä kun me oltiin mökillä, minä innostuin tekemään silky- ja foamcleymassoista kaiken laista.
Kohta annoin mielikuvituksen viedä. Yhtäkiä oli syntynyt paljon hassuja otuksia.



                                         Yhtäkkiä kesin että tekisin taiteiliaperunan jolle laittaisnpienen baskerin.
                                         Keksin vielä tehdä sille söpöt posket ja tuolin. Mun mielästä siitä tuli aika                                            söpö. Ja tässä lopputulos
                                           


   



Sitten mä ajattelin että kun kerran on kesä, niin voisi tehdä
sateenkaaren. ja sitten mä todella tein sen ja siitäkin tuli ihan hiano.
 



Sitten sekosin täysin ja matkin siskoani joka oli
tehnyt "parsakaalin".
                                           

                                           Kun olin tehnyt kaikkea yliluonnollista niin päätin
                                           tehdä jotain ei niin outoa eli linnun.


                                           Tomaatti. Päätin seota ja tein todella tomaatin.
                                           


                                          Minä ainakin pidän herneistä niin päätn tehdä
                                          herneenpalon.

                                         






Kuva


Kuva


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti